Marketing alapjai
Önellenőrzés

Válaszd ki a Fogyasztók piacán, a vásárlási szokásokat milyen tényezők befolyásolják:
demográfiai (nem, életkor, családi állapot stb)
| |
társadalmi tényezők (képzettség, jövedelem, foglalkozás)
| |
nemzeti-kulturális, földrajzi (hagyományok, szokások, klíma)
| |

Válaszolj arra, hogy az alábbi állitás igaz, vagy hamis!
A lakosság és a nemzetgazdaság számára a gazdasági verseny kedvező mivel így egyre többet jobb minőségben kedvezőbb áron állítanak elő a vállalkozások, és ez folyamatos megújulásra késztetik őket.
Igaz Hamis

Válaszolj arra, hogy az alábbi állítás igaz, vagy hamis!
A piacszegmentálás során lényegileg a potenciális piacból kiindulva az elérhető piacon keresztül a kiszolgálandó, kívánatos tulajdonságú fogyasztói csoporthoz kell eljutni.
Igaz Hamis

Primer kutatás
| |
Szomszédok megkérdezése
| |
Szekunder kutatás
| |
Tercier kutatás
| |

A
olyan eljárás, amellyel egy adott termék vagy szolgáltatás heterogén piacát
piaci részekre osztjuk

Szabad idődben figyeld meg a lakóhelyed közelében lévő könnyűipari termékek piacát, végezz piackutatást, elemezd a piaci versenyhelyzetet.
A munka közben koncentrálj egy adott célpiacra!
Készíts tematikus feljegyzéseket, amiket mutass meg oktatódnak.