Marketing alapjai
Önellenőrzés

A termék kommunkálásának fontos eleme a márka, a csomagolás és a címkézés megléte, illetve az árak milyensége.
Igaz Hamis
A márka ugyan megkülönbözteti a termékünket a konkurencia hasonló termékeitől, viszont nem növeli termékünk értékét, csak pénzbe kerül.
Igaz Hamis

Érettség
| |
Prototipus készítés
| |
Növekedés
| |
Forgalomnövelés
| |

Válaszd ki, hogy mik tartoznak a termékek körébe?
Áruk és szolgáltatások
| |
információk
| |
mindaz, amit a piacon igények és szükségletek kielégítésére fel lehet kínálni.
| |

Az áru
minősége az áru műszaki paraméterei alapján állapíthatók meg. (pl.: teljesítménye, energia fogyasztása stb.) Ez számokkal meghatározható, objektív paraméter, de marketing szempontból kiemelkedőbb jelentősége van a
minőségnek, vagyis az áru azon tulajdonságának, amelyek a vevő számára különösen fontosak, és amelyeket a minőséggel azonosít.